niedziela, 22 marca 2015

88. Peter Prevc

Cześć :)
Na wstępie chciałbym podziękować za 10.000 wyświetleń oraz za każdy komentarz czy pochwałę bloga w mailach, które dostaję od was. To dla mnie wiele znaczy. :)
Wracając do głównego tematu dzisiejsza notka będzie od wspaniałego słoweńskiego skoczka jakim jest Peter Prevc :) Skoczek, który zdobywa medale wszędzie, ale nie złota i tytuły tylko srebra i brązy ,czy to IO czy MŚ czy inne imprezy związane ze skokami. Dziś też się nie udało,  Kryształowa Kula dla FREUNDA [NOTKA O NIM] , ale Mała Kryształowa Kula za loty dla Prevca .
Ja Petera bardzo lubię, tak jak jego młodszego brata Cene :)
Autograf należy do wymarzonych. Pamiętam,że miałem trzy autografy od Petera z 3 różnych adresów - list do SZN (prosiłem o więcej skoczków) , e-mail na adres, który podał na swojej stronie, a trzeci nie chciałbym tutaj pisać, ale komu będzie zależało to się domyśli ;)
Od kogo?  PETER PREVC
Sposób - list + koperta zwrotna+ IRC lub e-mail
Jak ważny? - WYMARZONY
Ile czekałem? - Na list 3 miesiące,  z e-mailu - ok.3 tygodnie
Adres :

Ski Association of Slovenia 
Podutiška cesta 146
1000 Ljubljana 
Slovenia 

Życzę wypchanych skrzynek!
Krystian
PS - mam wyłączone uwzględnianie własnych wyświetleń ;)


[AKTUALIZACJA] 05.02.2017

Nowy autograf Petera na nowej karcie :)






4 komentarze:

  1. Gratuluję :))
    Wielka szkoda, że Prevcowi się nie udało.. Już po pierwszej serii myślałam, że wygra, bo mało brakowało ale cóż.. Jurij Tepes mu to uniemożliwił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Było tak blisko dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń