wtorek, 3 marca 2015

72.Robert Lewandowski WYMARZONY

Witam was :)
Dzisiaj u mnie list z wymiany, a w nim dwa wymarzone autografy :)
Dzisiejsza notka będzie dotyczyła naszego napastnika ROBERTA LEWANDOWSKIEGO! Jego forma zdaje się być bardzo optymalna przed Irlandią, podobnie jak Arka Milika ;) Martwi brak Łukasza Piszczka ,ale damy radę ! Chciałem się bardzo wymienić ponieważ jest on na karcie BvB, która dla mnie jest bardzo cenna (ponadto czekam na list od Bayernu...). By zdobyć graf Lewego trzeba wysłać prośbę do Bayernu Monachium.
Od kogo? - Robert Lewandowski
Sposób - wymiana
Jak ważny dla mnie? - 6/6 WYMARZONY!
Jak wy go możecie zdobyć? -List do Bayernu.
Pozdrawiam!  :)
Wypchanych skrzynek,
Krystian
karta BvB

[EDIT 1]
W liście od Bayernu dostałem kolejna kartę!
Pozostała jedynie karta reprezentacji :)


3 komentarze: