środa, 18 marca 2015

80.-87. BAYERN MONACHIUM

Cześć :) 
Dzisiaj opiszę wam list od Bayernu Monachium, który dostałem w poniedziałek.  Dostałem 9 autografów, a dałem 2 euro. Co ciekawe wg ich rozpisu powinienem dostać 8 kart, wszystkie 9 podpisów są wymarzone. 

Robert Lewandowski - jego autograf już opublikowałem TUTAJ , więc autograf bez numeru. Bardzo cieszę się ,że mam już Lewego na karcie Bayernu i BvB, jeszcze karta reprezentacji i będzie komplet.
Jak ważny? - WYMARZONY

80. Thomas Muller [Mistrz Świata]
Jak ważny? -WYMARZONY

81. David Alaba
Jak ważny? - WYMARZONY

82. Mario Gotze [Mistrz Świata i strzelec decydującej bramki]
Jak ważny? - WYMARZONY

83. Arjen Robben (Były gracz Realu)
Jak ważny? - WYMARZONY

84. Franck Ribery
Jak ważny? WYMARZONY

85. Bastian Schweinsteiger [Mistrz Świata 2014]
Jak ważny? WYMARZONY

86. Philipp Lahm [ Mistrz Świata 2014]
Jak ważny?  - WYMARZONY

87. Manuel Neuer [Mistrz Świata 2014]
Jak ważny? - WYMARZONY

Ile czekałem? - około 3 miesięcy
Sposób - list,  koperta zwrotna,  2 euro
Adres-
FC Bayern Munich AG
Autograph cards
Postfach 90 04 51
81504 Munich

Życzę wypchanych skrzynek ;)
Pozdrawiam, Krystian.

3 komentarze: