piątek, 6 marca 2015

74. PSG- Thiago Silva WYMARZONY

Siema :D
Myślałem, że po Lewym i Neymarze w tym tygodniu już nic tego pokroju nie przyjdzie... Myliłem się!
Otrzymałem dziś (kolejne z tym tygodniu)  2 listy, w których były dwa wymarzone autografy.  Dziś opiszę list prosto z Paryża :) THIAGO SILVA!
Cóż tu dużo mówić? Marzenia się spełniają,a  Thiago wszyscy znają. :)
Wysłałem na adres prywatny 4 zdjęcia i kartę Panini, mam raczej pewność że przeczytał list ponieważ zaznaczyłem że chciałbym żeby grafy były z przodu, bo widziałem że zwykł podpisywać się z tyłu.
Prośba spełniona w 100 %.
Od kogo? - Thiago Silva
Sposób- list + 4 zdjęcia i karta Panini + euro + koperta zwrotna
Ile czekałem? - 3 tygodnie
Jak ważny? - WYMARZONY!
Adres- prywatny,  nie przehandluje!
Wypchanych!
Pozdrawiam,  Krystian

7 komentarzy: