środa, 25 lutego 2015

Cristiano Ronaldo...

Cześć !
Dzisiaj opiszę list który otrzymałem w styczniu... Od Cristiano Ronaldo. Ja to mam pecha...dostałem nadruk, a inni z tym czasie dostawali także oryginał. Ale optymizmem napawa mnie to ,że posiadam dobry adres z którego odpisuje. :)
Już wysłałem drugi list do swojego idola.  Liczę że nie trzeba będzie wysyłać trzeci raz i moje marzenie się spełni. Będę próbował do skutku jakby co ;)
Od kogo? - Cristiano Ronaldo
Sposób - list, euro,  koperta zwrotna
Długość oczekiwania - ok 2 miesięcy.
Jak ważny? - To tylko PP, oryginał byłby wymarzonym...
Adres - wymienię EWENTUALNIE za adres do Bale lub Messiego z potwierdzeniem, że wysyła (NIE DAJĘ SIĘ NABRAĆ NA ZDJĘCIA Z INTERNETU :P) W innym wypadku nie wymienialny.
Życzę wypchanych skrzynek ;)
Krystian

7 komentarzy:

  1. Gratulację nie wydyawaj nikomu tego adresu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) pisałeś do Hiszpanii czy do Portugalii? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, adresu nie wymieniaj, bo przestanie odpisywać, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale będziesz mógł pogratulować jak będzie oryginał :/
      Wiem :D

      Usuń