środa, 20 sierpnia 2014

9.-12. Legia Warszawa cz.1

Siema!
Przepraszam za zaniedbanie mojego bloga, ale dość niespodziewanie przyjechała do mnie na wakacje rodzina :)
Poprzednią notkę usunąłem, bo mam teraz nowy system dodawania notek o autografach od klubów.
Dzisiaj przedstawię wam notkę o części grafów od Legii Warszawa.
Nie dostałem wszystkich które chciałem(pewnie ich nie było) ,ale w rekompensacie dostałem inne. Razem ich było 11 (ledwo się zmieściło w moją C6 :) ).
Ale dziś od bramkarzy - Konrada Jałochy i Dusana Kuciaka (wymarzony) oraz od 2 obrońców  - Tomasza Brzyskiego osaz Bartosza Bereszyńskiego.
Jak zdobyłem? -Listownie
Jak ważne dla mnie? -Kuciak 6 ,a reszta 3+.
Ile czekałem? -2 tygodnie
Adres- (wysłałem kopertę zwrotną ze znaczkiem, prośbę
Legia Warszawa 
Ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa
Mam do was pytanie :) Czy warto wysyłać prośby do klubów siatkarskich? Jeśli tak to do, których i czy mogą być zbiorowe? (napisz! - grafykrystiana@gmail.com) 
Wysyłam listy do Neymar, Piotr Żyła, 2 wymiany, Janowicz, Radwańska,AZS Zakopane. Także powinno coś przychodzić :D
Zapraszam do zakładek (jutro aktualizacja 'wymiana')i czytania poprzednich notek. 
Dziękuję za każdy komentarz! To jest dla mnie motywacja. 
Życzę wypchanych do pełna skrzynek! 
Krystian 


3 komentarze: