środa, 27 sierpnia 2014

18.-21. Legia Warszawa cz.2

Siema!
Ale wakacje się szybko skończyły... :/
Dziś o części 2. przesyłki od Legii Warszawa! Dzisiaj Legia gra z Aktobe u siebie z 1 bramkową zaliczką. Celtic na szczęście odpadł i jeśli Legia dziś wygra, a Łysy z UEFA dobrze  wylosuje  to te dwa zespoły się znowu spotkają by wyrównać rachunki.
Autografy są od 4 obrońców - Dossy Juniora, Tomasza Jodłowca, Łukasza Brozia oraz Inakiego Astiza!
JAK ZDOBYŁEM? -LISTOWNIE
ILE CZEKAŁEM? - 1,5 TYGODNIA
Jak ważne dla mnie? - Wszyscy 4.
Adres - napisz do mnie (grafykrystiana@gmail.com) lub zobacz notkę o cz.1 .
Dzięki za każdy komentarz!
Jeśli znasz jakieś adresy do siatkarzy to daj znać!
Zapraszam do zakładki wymiana.
Życzę wypchanych do pełna skrzynek!
Krystian

5 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Ale Legia gra chyba jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) pomyliło mi się z ligą mistrzów, poprawię to

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :) dodaje do polecanych :) www.autografy-julkensa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń