czwartek, 26 lutego 2015

67. Zwycięzca DAKARU -Rafał Sonik!

Siemanko, witam na kolejnej notce :)
Mój plan na dzisiaj to biegi, skoki oraz Legia - Ajax ;) ,a także napisanie kolejnej notki :)
Dzisiaj zwycięzca Rajdu Dakar - Rafał Sonik. List, wieeelki list,  otrzymałem w poniedziałek. Sam autograf ma wymiary ok.30 na 40.
Wracając do Pana Rafała, ma on 49 lat,  w Dakar powodzi mu się ostatnio bardzo dobrze , 3 ostatnie starty - 2013 : 3.miejsce,  2014 : 2.miejsce, a teraz w 2015 zwyciężył... Super sportowiec,  super autograf - jestem zadowolony, że posiada taki autograf. Miałem się was pytać, gdzie i jak przechowywujecie tak wielki autograf (zgięcie go na pół odpada napewno dla mnie). Wymyśliłem swój własny sposób - wyciąłem w wielkiej tekturowej kopercie kwadratowy otwór, a że wyciąłem nierówno, nakleiłem na ''obramowanie'' inną tekturę już równo wyciętą... Prezentuje się w realu naprawdę fajnie. Napiszcie co o tym sądzicie (ostatnie foto).
Od kogo? - Rafał Sonik
Sposób - e-mail
Długość oczekiwania - niecały miesiąc.
Jak ważny? - 4/6
Adres - łatwo znaleść go ;)ale mogę pomóc jakby co ;)
Wysłałem ostatnio listy do Ronaldo,  Khediry, Illarramendiego, T.Silvy,  Davida De Gei i jeszcze wielu innych (myślę że coś powinno przychodzić) :)
Pozdrawiam ;) wypchanych skrzynek! :)
Krystian

6 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Mi listonosz zgiął kawałek ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) szkoda, chociaż koperta solidna co nie? :(

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    Widzę, że z Grybowa jesteś, byłam kilka razy, pięknie tam :)

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mieszkam ze wsi obok, ale często tam bywam i nie zaprzeczę- pięknie jest. :)

      Usuń