wtorek, 24 lutego 2015

32.-66. Szwedzki Związek Piłki Ręcznej

Cześć :)
Dla mnie ferie trwają już tydzień, z którego odnotuję 2 główne sprawy, 1- medal Kowalczyk /Jaśkowiec w drużynowych zawodach MŚ FALUN,  oraz przesyłkę od szwedzkiej federacji szczypiorniaka :) Jestem w 100 % zadowolony, nie spodziewałem się, że aż tyle dostanę...
Otrzymałem dwa plakaty -drużyny kobiet i mężczyzn- z autografami całej drużyny! Dodatkowo dostałem przypinkę z logiem owego związku :)
Super sprawa, ponieważ jeszcze takiej rzeczy nie posiadałem. Miałem na początku problemy z rozpoznaniem czy rzeczywiście autografy od całej drużyny, ponieważ grafy były na przodzie jak i na tyle, drugą sprawą było to, że się niektóre powtarzały z przodu jak i z tyłu.  Końcem końców rozpoznałem wszystkich i już wiem, że jestem szczęśliwym (bardzo :) ) posiadaczem grafów od całych drużyn, w tym takich zawodników jak np. T.Karlsson, K.Andersson, J.Kallman , M.Andersson [...] ...
Przejdę do konkretów :
Od kogo? - 35 autografów od całych drużyn- męskiej(18) i żeńskiej(17) -w piłce ręcznej reprezentacji Szwecji.
Sposób - e-mail
Długość oczekiwania- 2-3 tygodnie
Ocena - (ocenię całokształt przesyłki) - 6/6 WYMARZONE!
Adres- łatwy do znalezienia.
Uwagi - dostałem także przypinkę.

Ogłoszenie :
Chętnie wymienię się dodaniem do listy blogów. Piszcie w komach jeśli mnie macie, odwdzięczę się tym samym ;D

Dzięki za odwiedzenie bloga :)
Wypchanych skrzynek!
Krystian




9 komentarzy: