niedziela, 3 sierpnia 2014

GKS Bełchatów

Cześć wam!
Jak widzicie notka bez numeru więc pokaże wam PP jakie dostałem od GKS Bełchatów.
Dostałem dwie niepodpisane karty klubowe Mateusza Centarskiego oraz karty Kamila Kieresia, Piotra Kuklisa i Rafała Misztala z nadrukami.
Jak zdobyłem? - E-mail
Ile czekałem? -2 tygodnie
Jak ważny dla mnie?-1
Adres -  gks@gksbelchatow.com
Uwagi-dostałem też kalendarzyk z GKS-em
Obecnie GKS gra w ekstraklasie i wygrał pierwsze dwa spotkania,przy czym nie stracili gola.

4 komentarze:

  1. Dzięki :)
    http://grafykrystiana.blogspot.com/?m=1 dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) kiedyś przypadkowo spotkałam całą drużynę jak spacerowała po moim mieście xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O to fajnie :)
    I przy okazji -masz fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń