środa, 6 sierpnia 2014

5.Marion Rolland +info

Cześć!
Jaką macie pogodę?  U mnie beznadziejnie -pada, pada i burze.
Dzisiaj przedstawię wam wczorajszą zdobycz ,mianowicie autograf francuskiej narciarki alpejskiej - Marion Rolland. Bardzo się cieszę z tego grafu, tymbardziej że jest z dedykacją.
JAK ZDOBYŁEM?- formularz na oficjalnej stronie
ILE CZEKAŁEM? - ok.1,5 tygodnia
JAK WAŻNY DLA MNIE?  - 4-
Dedykacja- ''To Krystian''
Marion Rolland (ur. 17 października 1982 w Saint-Martin-d’Hères) – francuska narciarka alpejska. Mistrzyni świata w zjeździe z 2013 r. Schladming.
-Wikipedia
Ogłoszenia :
-Skany będą już wkrótce!  (przepraszam za dotychczasową jakość) 
-Zapraszam do zakładki wymiana. 
-Polecam także zobaczyć poprzednie notki. :)
-Poszukuję adresów do Leo Messi,  Gareth Bale, Zlatana Ibry. ( proszę o kontakt - grafykrystiana@gmail.com)
-Dziś wysłałem listy do Legii, Śląska,Lewego i Łukasza Teodorczyka.

Dzięki za każdy komentarz i życzę wypchanych! 
Krystian

3 komentarze: