sobota, 11 kwietnia 2015

91.-92. Piotr Masłowski i Juan Mata

Hej!
Przepraszam,że przez długi czas nie dodawałem, ale szkoła,  obowiązki...noi najgorsze - lenistwo :D
Od dzisiaj będą podwójne notki, ponieważ mam dużo zaległych grafów.
91. Piotr Masłowski
Polski piłkarz ręczny,  medalista z Kataru. Może się tam nie nagrał, ale to że znalazł się w kadrze coś oznacza, liczę że będzie występował w narodowych barwach coraz częściej. 
Dostałem trzy karty reprezentacji, co ciekawe podpisał się także z tyłu . Dwa na wymianę.
Od kogo? - PIOTR MASŁOWSKI
Sposób ? - Email
Ile czekałem? - 2,5 miesiąca
Jak ważny? - 4/6




92. Juan Mata
Hiszpański piłkarz,  pomocnik. Grywał w młodzieżowych drużynach Realu,  lecz do pierwszego składu się nie przedostał. Obecnie piłkarz Manchesteru United...
Podpisał moje dwa zdjęcia,  pisałem na stadion ;) Jedno na wymianę.
Od kogo? - JUAN MATA
Sposób? - List,  dwa zdjęcia, koperta zwrotna.
Jak ważny? - 5/6
Ile czekałem? - ok. 1 miesiąca





Zapraszam do :
* zakładki ''Wymiana ''
* nowej zakładki ''Real Madryt i POLSKA''
* poprzednich notek
Pozdrawiam, życzę wypchanych skrzynek :)
Krystian

2 komentarze: