wtorek, 10 marca 2015

77. Mario Balotelli WYMARZONY

Cześć :)
U mnie dzisiaj dwa listy i oba z wymiany.
Dzisiaj o tym z wymiany z Michałem,któremu bardzo dziękuję.
Mario Balotelli :) Reprezentanta Włoch i gracza Liverpoolu znają chyba wszyscy :) Obecnie w swoim klubie nie pokazuje wiele... Jednak jest on jednym z najlepszych na świecie piłkarzy. Znany jest również ze swojego 'oryginalnego' zachowania.  Autograf jest oczywiście wymarzony i jest jednym z cenniejszych :)
Od kogo? - MARIO BALOTELLI
Sposób - wymiana
Jak ważny? - WYMARZONY!
Życzę wypchanych skrzynek ;)
Pozdrawiam, Krystian

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, też poluję na jego autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sportowiec :)
    Pozazdrościć! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za wymianę i mam nadzieje że jutro Twój list przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    Dodajemy do polecanych? Odpowiedz u mnie ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje ;) Zapraszam też do mnie, może się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :)))
    ZAPRASZAM NA MÓJ POST
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jakub_B%C5%82aszczykowski

    OdpowiedzUsuń